Shipping policy

  • Proces dostave
  1. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.
  2. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.
  3. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je dostavio pošiljku/ paket, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
  4. U slučaju da kupljeni proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora.
  5. Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, Kupac dobiva sve dokumente koje prate proizvod, račun te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.
  6. Pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja pošiljke potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
  7. Prilikom obrade pošiljke Kupac dobiva obavijest na mail o statusu njegove pošiljke.

 

  • Troškovi dostave
  1. Pošiljke s internetske trgovine stranice dostavljaju se putem službi Hrvatske Pošte i GLS.
  2. Cijene dostave na adresu na području Republike Hrvatske uz sadržan pripadajući PDV za pojedine iznose kupovine iznose:
  • Za kupnju do 250 HRK dostave se naplaćuje 40,00 kn
  • Za kupnju od 250 do 600 HRK dostava se naplaćuje 25 kn
  • Za kupnju preko 600 HRK dostava se ne naplaćuje
  1. Proizvodi koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi bit će isporučeni Kupcu u roku od 1-4 radna dana, (osim otoka, ovisno o voznom redu trajekta i Dubrovačke regije). 
  2. Ako želite dogovoriti odgovarajući termin dostave, molimo vas da to napišete pod NAPOMENA kako bi mogli vašu želju mogli prenijeti dostavnoj službi. Korištenjem usluga Hrvatske Pošte moguće je preusmjerenje u poštanski ured ili Paketomat.
  3. Ako se odlučite na kupovinu možete odabrati dostavu ili osobno preuzimanje. Osobno preuzimanje možete dogovoriti pozivom na +385 (0)52 866 070 ili mailom na navela@navela.hr nakon plaćanja narudžbe. Na osobno preuzimanje kupac je dužan pokazati potvrdu narudžbe i plaćanja (digitalno ili u tisku) te ponijeti osobnu iskaznicu.
  4. Pošiljku je moguće preuzeti u našoj poslovnici na adresi Valica 15, 52100 Pula, tokom našeg radnog vremena.
  5. Webshop narudžbe i usluge dostave ne vrijede za inozemstvo - narudžbe prihvaćamo i obrađujemo samo za adrese u Republici Hrvatskoj.
  6. Tvrtka Navela d.o.o. se obvezuje u navedenom maksimalnom roku koji kreće nakon plaćanja, isporučiti ispravnu naručenu robu. Naručenu robu možete preuzeti osobno ukoliko se nalazite u Puli i okolici, a u ostalim slučajevima, isporuka se vrši GLS uslugom.