Shipping policy
- Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.
- Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.
- Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je dostavio pošiljku/ paket, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
- U slučaju da kupljeni proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora.
- Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, Kupac dobiva sve dokumente koje prate proizvod, račun te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.
- Pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja pošiljke potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
- Prilikom obrade pošiljke Kupac dobiva obavijest na mail o statusu njegove pošiljke.
- Pošiljke s internetske trgovine stranice dostavljaju se putem službi Hrvatske Pošte i GLS.
- Cijene dostave na adresu na području Republike Hrvatske uz sadržan pripadajući PDV za pojedine iznose kupovine iznose:
- Za kupnju do 250 HRK dostave se naplaćuje 40,00 kn
- Za kupnju od 250 do 600 HRK dostava se naplaćuje 25 kn
- Za kupnju preko 600 HRK dostava se ne naplaćuje
- Proizvodi koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi bit će isporučeni Kupcu u roku od 1-4 radna dana, (osim otoka, ovisno o voznom redu trajekta i Dubrovačke regije).
- Ako želite dogovoriti odgovarajući termin dostave, molimo vas da to napišete pod NAPOMENA kako bi mogli vašu želju mogli prenijeti dostavnoj službi. Korištenjem usluga Hrvatske Pošte moguće je preusmjerenje u poštanski ured ili Paketomat.
- Ako se odlučite na kupovinu možete odabrati dostavu ili osobno preuzimanje. Osobno preuzimanje možete dogovoriti pozivom na +385 (0)52 866 070 ili mailom na navela@navela.hr nakon plaćanja narudžbe. Na osobno preuzimanje kupac je dužan pokazati potvrdu narudžbe i plaćanja (digitalno ili u tisku) te ponijeti osobnu iskaznicu.
- Pošiljku je moguće preuzeti u našoj poslovnici na adresi Valica 15, 52100 Pula, tokom našeg radnog vremena.
- Webshop narudžbe i usluge dostave ne vrijede za inozemstvo - narudžbe prihvaćamo i obrađujemo samo za adrese u Republici Hrvatskoj.
- Tvrtka Navela d.o.o. se obvezuje u navedenom maksimalnom roku koji kreće nakon plaćanja, isporučiti ispravnu naručenu robu. Naručenu robu možete preuzeti osobno ukoliko se nalazite u Puli i okolici, a u ostalim slučajevima, isporuka se vrši GLS uslugom.