Česta pitanja

Kada isporučujete vaše narudžbe?

Narudžba je dana na isporuku u roku od 1 do 3 radna dana, ukoliko je artikl na stanju. Za duža čekanja o isporuci Vas obavještavamo mailom. Ukoliko je vaša narudžba plasirana u petak nakon 15 sati, biti će poslana nadolazeći ponedjeljak. Blagdanima i subotama ne isporučujemo narudžbe.

Može li se narudžba osobno pokupiti?

Da. Prilikom kupovine u webshopu možete staviti opciju dostave prikup na lokaciji te osobno podići vašu narudžbu na adresi Valica 15, 52100 Pula nakon što ste od nas primili potvrdu mailom.

Koliko iznose troškovi dostave?

  • Za kupnju do 250 HRK dostave se naplaćuje 40,00 kn
  • Za kupnju od 250 do 600 HRK dostava se naplaćuje 25 kn
  • Za kupnju preko 600 HRK dostava se ne naplaćuje.

U koje države isporučujete vaše narudžbe?

Trenutno isporučujemo samo na teritorij RH.

Što učiniti ukoliko smo naručili krive artikle?

Ukoliko artikl nije još napustio naše skladište, kontaktirajte nas na mail prodaja@navela.hr ili na +385 52 866 076.

Ukoliko je artikl napustio naše skladište, morate izvršiti povrat artikla. Niže možete preuzeti obrazac za povrat te putem kurirske službe vratiti vaš paket. Ukoliko imate dodatna pitanja prilikom ispune obrasca slobodno nas kontaktirajte.

Preuzmi obrazac za povrat

Ukoliko je došlo do povrata artikla, kada dobivam povrat novaca?

Povrat je ostvaren u roku od 14 radnih dana.

Kakva vrsta plaćanja je podržana?

Podržane su Diners, Discover, Mastercard, Maestro i Visa.

    

Artikl koji želim nemate na stanju. Što sad?

Uputite nam mail i javiti ćemo Vam kada će artikl biti dostupan ili ponuditi Vam najbolju moguću zamjenu.

Imam dodatna pitanja. Gdje Vas mogu kontaktirati?

Pošaljite nam mail na prodaja@navela.hr, nazovite nas na +385 52 866 076 ili nas kontaktirajte preko društvenih mreža.